Vivid Games notuje dobry początek roku. Real Boxing 2 coraz większy. - Vivid Games
Vivid Games
EN

Vivid Games notuje dobry początek roku. Real Boxing 2 coraz większy.

25/03/2020

Blisko 2.7 mln skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i niespełna 0.4 mln zł zysku netto wypracował Vivid Games w dwóch pierwszych miesiącach 2020 roku. Zauważalny, 50% wzrost przychodów r-d-r, to efekt m.in. wyraźnego wzrostu gry Real Boxing 2 w lutym oraz zwiększenia pobrań wszystkich produktów spółki.

Prognozy Vivid Games na 2020 r. zakładają wypracowanie 19,0 mln przychodów ze sprzedaży i 3.0 mln zł zysku netto. – Jesteśmy zadowoleni z wyników pierwszych dwóch miesięcy roku. Osiągnięte w lutym rezultaty są wyższe niż zakładaliśmy m.in. dzięki skokowemu wzrostowi pobrań i przychodów z gry Real Boxing 2. Obserwujemy również około 25% wzrost pobrań wszystkich produktów w porównaniu do stycznia, przy czym największy wzrost, o około 200% odnotowaliśmy w Chinach, w kraju wówczas najbardziej dotkniętym pandemią. Na wyniki marca dodatkowo wpłynie osłabiający się złoty, dzięki czemu, podobnie jak cała branża, notujemy wyższe przychody. – podkreśla Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games.

W ocenie spółki w związku z wprowadzanymi przez władze publiczne różnych krajów ograniczeniami przemieszczania i gromadzenia się osób może nastąpić wzrost nakładów gospodarstw domowych na konsumpcję rozrywki dostępnej cyfrowo, w tym gier mobilnych, co może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe. – Mimo globalnych zawirowań, na dzień dzisiejszy prognoza nie jest zagrożona. Do końca roku mamy przewidzianych dużo nowych premier zarówno na platformie mobilnej jak i na Nintendo Switch i PC. Cieszy nas również coraz większy potencjał Real Boxing 2 – podkreśla Remigiusz Kościelny.

W 2020 roku Vivid Games planuje wydać 15 premier gier mobilnych, w tym mid-corowe gry Amusing Heroes, SMOOTS: Summer Games oraz Knights Fights 2. Większa część portfolio trafi na Nintendo Switch we współpracy z QubicGames: będą to m.in. gry Real Boxing 2, Mayhem Combat, Godfire jak również gry segmentu casual.