Raporty okresowe - informacje finansowe - Vivid Games
Vivid Games
EN

Raporty okresowe – informacje finansowe

Start Forum inwestorskie Weź udział w dyskusji Raporty okresowe – informacje finansowe

Oglądasz 7 posty - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2285
    #2863

    Zachęcamy do zapoznania się z raportem okresowym za III kwartał 2017 roku: https://vividgames.com/ir/raporty/kwartalne/raport-qsr-32017/

    #4501

    Zachęcamy do zapoznania się z jednostkowym i skonsolidowanym raportem za rok 2017:

    Raport RS/2017

    Raport R/2017

    #6349

    Zachęcam do zapoznania się z raportem za I kwartał 2018 roku:

    Centrum wyników: https://vividgames.com/ir/centrum-wynikow/
    ESPI: https://vividgames.com/ir/raporty/roczne/raport-psr-2018/

    #7790

    Zachęcamy do zapoznania się z raportem za III kwartał br.
    Grupa wypracowała w III kwartale 2018 roku przychody na poziomie 3,45 mln PLN, co stanowi istotny wzrost w stosunku do II kwartału (48%), oraz I kwartału br. (52%). Na wzrost przychodów największy wpływ miały premiery 3 nowych gier mobilnych segmentu mid-core przy stabilnej sprzedaży starszych tytułów z portfolio.

    W III kwartale Strategia Vivid Games uległa modyfikacji. Obok maksymalizacji przychodów z obecnego portfolio Spółka stawia na drugi filar wzrostu – gry segmentu hyper-casual. Pierwsze z nich trafią do testów już na początku 2019 roku.

    • We wrześniu do premierę na platformach iOS i Android miała trzecią z tegorocznych gier – futurystyczne wyścigi Gravity Rider,
    • Spółka przyjęła nową strategię rozwoju na lata 2018-2020 poszerzając perspektywy o segment gier mobilnych hyper-casual,
    • Uproszczono strukturę organizacyjną Grupy poprzez połączenie Vivid Games Sp. z o.o. z Vvid Games S.A.,
    • Gry otrzymują regularne, częste aktualizacje m.in. rozbudowujące o nowe funkcjonalności

    #13600
    Paulina Pacer
    Zarządzca

    Zachęcamy do zapoznania się z raportem finansowym za rok 2019:

    Centrum wyników: https://vividgames.com/ir/centrum-wynikow/

    #13880
    Paulina Pacer
    Zarządzca

    Zachęcamy do zapoznania się z raportem za I kwartał br.
    Przychody Vivid Games S.A. ze sprzedaży w I kwartale 2020 roku wyniosły 4,85 mln PLN, natomiast zysk netto 1,01 mln PLN.
    Wstępny wynik netto za I półrocze spodziewany jest na poziomie 1,96 mln PLN, co stanowi ponad 64% prognozy rocznej na rok 2020. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły ok. 14,01 mln PLN co daje niemal 74% realizację prognoz.

    • Przychody z marki Real Boxing osiągnęły prawie 10 mln PLN w I półroczu br.
    • Sprzedano już łącznie ponad 250 tys. kopii gier Vivid Games na Nintendo Switch. Trwają prace nad portami kolejnych, w tym – Real Boxing 2, Mayhem Combat czy Zombie Blast Crew.
    • Platforma automatyzacji testów Quasu została sprzedana w lipcu za 250 tys. USD.
    • 20 sierpnia w Apple App Store zadebiutuje płatna wersja Gravity Rider – Full Throttle.
    • Na 29 (iOS) i 30 (Android) października zaplanowano globalną premierę Knights Fight 2.

    Centrum wyników: https://vividgames.com/ir/centrum-wynikow/

Oglądasz 7 posty - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Musisz być zalogowany, aby odpowiedzieć w tym temacie.