Vivid Games ustalił harmonogram wydawniczy na 2018 r. - Vivid Games
Vivid Games Logo
EN

Vivid Games ustalił harmonogram wydawniczy na 2018 r.

08/03/2018

Vivid Games ustalił harmonogram wydawniczy na 2018 r.

Premiery Space Pioneer i Metal Fist już w pierwszym półroczu

Do końca sierpnia odbędą się aż trzy premiery mobilnych tytułów Vivid Games, z czego dwie jeszcze w tym półroczu. W maju do sprzedaży trafi gra akcji Space Pioneer, w czerwcu bijatyka Metal Fist, a w sierpniu pochodzący z programu wydawniczego wyścigowy Gravity Rider.

Wszystkie debiutujące w najbliższym czasie gry cechuje wysoka jakość wykonania, angażująca rozrywka oraz wyróżniająca oprawa wizualna. Są ukierunkowane na interakcje pomiędzy graczami zarówno w trybach kooperacyjnych jak i rywalizacyjnych. – jesteśmy zadowoleni ze wzrostu wartości każdej z gier. Rosnące z każdą aktualizacją metryki, oceny graczy, oraz pozytywne wyniki focus-testów napawają nas optymizmem i motywują do dalszej pracy – mówi Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Aktualnie implementowane są ostatnie funkcjonalności, a główny ciężar prac dotyczy balansu oraz zapewnienia wysokiej jakości technicznej. Prace produkcyjne odbywają się równolegle na dwóch platformach sprzętowych. Gry już teraz są dostępne w fazie soft launch zarówno w sklepie Apple App Store jak i Google Play.

Kampanie marketingowe ruszą krótko przed premierami, a największe ich natężenie ukierunkowane będzie na kanały sprzedaży. – Wierzę, że Space Pioneer, Metal Fist oraz Gravity Rider osiągną sukces, który pozwoli nam na dalszy, intensywny rozwój. Podobnie jak w przypadku Real Boxing stawiamy na długą eksploatację przychodów, tym razem mamy jednak znacznie lepsze fundamenty dodaje Remigiusz Kościelny.