Rozpoczęcie współpracy Vivid Games z Anzu.io - Vivid Games
Vivid Games
EN

Rozpoczęcie współpracy Vivid Games z Anzu.io

07/01/2020

Anzu.io – innowator w zakresie wykorzystywania przestrzeni reklamowej w grach ogłosił rozpoczęcie współpracy na wyłączność z firmą Vivid Games. W ramach współpracy, Anzu zintegruje swój system w dwóch tytułach premium, Real Boxing 2 oraz Gravity Rider Zero, na obu platformach (iOS, Android). Real Boxing jest największą i najpopularniejszą serią mobilnych gier bokserskich na świecie. Gravity Rider Zero jest niedawno wydanym prequelem popularnej gry Gravity Rider.
Anzu współpracuje z twórcami gier, by dynamicznie wyświetlać reklamy w grach na dużą skalę, zapewniając im stałe źródło dochodów bez obniżania jakości rozgrywki. Firma Vivid Games założona w 2006 roku przez Remigiusza Kościelnego oraz Jarosława Wojczakowskiego jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a gry Vivid Games regularnie przyciągają szeroką publiczność z całego świata. Vivid Games rozpoczął współpracę z Anzu, aby wdrożyć przyciągające uwagę filmy oraz banery reklamowe w Real Boxing 2 oraz Gravity Rider Zero.
„Wkraczając w 2020 r mogę z pewnością stwierdzić, że gaming stoi na czele pop-kultury. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Vivid Games i możliwością zaimplementowania naszych innowacyjnych rozwiązań w Real Boxing 2 oraz Gravity Rider Zero – są to dwie gry, które w pełni wykorzystują potencjał rynku mobilnego, aby dostarczyć jak najlepszych wrażeń milionom graczy z całego świata. Jest to również doskonała okazja dla reklamodawców, którzy będą mogli bezpośrednio dotrzeć do graczy Real Boxing 2 oraz Gravity Rider Zero poprzez nowy schemat reklam w grze”, mówi Itamar Benedy – CEO oraz współzałożyciel Anzu.io.
„Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Anzu i wprowadzeniem nowego rodzaju reklam dla naszej entuzjastycznej i zróżnicowanej publiczności w grach Real Boxing 2 i Gravity Rider Zero. Technologia Anzu jest unikatowa i używa realizmu w grze, aby w autentyczny sposób dotrzeć do naszej publiczności” – skomentował Remi Kościelny, CEO Vivid Games.