Znamy dzienną datę premiery Space Pioneer. Gra jest już dostępna w Polsce dla użytkowników systemu Android.

2018-04-26

W ciągu najbliższych czterech miesięcy Vivid Games wypuści na rynek aż trzy nowe tytuły.
W pierwszej kolejności do sklepów trafią  projekty własne studia. 31 maja premierę na platformie iOS będzie miał Space Pioneer. W czerwcu Metal Fist, a w sierpniu do sprzedaży w sklepie Apple App Store trafi pozyskany w programie wydawniczym Gravity Rider. Premiery na platformie Android odbywać się będą z dwutygodniowym przesunięciem względem iOS. Space Pioneer zadebiutuje
w sklepie Google Play 15 czerwca.

Podczas ustalania dziennych dat pod uwagę bierzemy szereg czynników zarówno wewnętrznych jak
i zewnętrznych. Weryfikacji podlegają metryki użytkowe i monetyzacyjne oraz niezawodność gry, ale także możliwości ekspozycji w konkretnym terminie w kanałach sprzedaży.
– podkreśla prezes Vivid Games, Remigiusz Kościelny.

Wszystkie trzy gry od wielu miesięcy znajdują się w fazie beta testów, sukcesywnie poprawiając metryki użytkowe. Dostępne w sieci materiały cieszą się uznaniem graczy i prasy. Każdy tytuł reprezentuje inny gatunek, jednak wszystkie łączy wysoki poziom wizualny i technologiczny. – Każdą grę realizujemy
z pełnym zaangażowaniem. Ostatnie miesiące były okresem intensywnej akumulacji wiedzy
i doświadczenia.
Oczekujemy wyników, które będą wyższe niż te osiągnięte przy marce Real Boxing. – dodaje Remigiusz Kościelny.

Dostrzegając ogromne zainteresowanie ze strony graczy i prasy postanowiliśmy poszerzyć terytorium dla beta testów Space Pioneer o Polskę. Nadal pracujemy nad odpowiednio zlokalizowaną na nasz rynek wersją. Jesteśmy przekonani, że anglojęzyczny produkt spełni oczekiwania użytkowników i pokaże czego mogą się spodziewać za miesiąc. – podkreśla Product Owner Space Pioneer, Grzegorz Brol.

Produkcja tytułów wkroczyła w fazę przygotowania do premiery. Testowane są ostatnie funkcjonalności, przygotowywane są materiały marketingowe na potrzeby kampanii promocyjnych, które rozpoczną się w kanałach sprzedaży tuż przed debiutami i będą ukierunkowane przede wszystkim na bezpośrednie pozyskanie graczy.


POWRÓT